Aysegulbagca22 ilacı kullan canım doktorun verdiyse iyi oluyor bişey olmaz kullan, tek dozluk toz ilaçlardansa bir sefere mahsus bişey olmaz bnde kullandım, bardakta suyla karıştırıp içiyorsun o kadar ben hatta 20 gün arayla tekrar kullandım bana iyi geldi bebeğe zararı olsa doktorun vermez zaten kadın doğum doktorun verdiyse tabi