PnarSazakBulut Bi 10 yıl sonra heryerde mira ismi olcak çok fazla konuluyo isim güzel ama bence Beren daha ağır ve hoş geliyo😍🤗
Lily Ayşe Beren❤ Ama benimki taraflı bi seçim oldu kızıma beren ismini vereceğiz ve benim adım da ayşe o yüzden by ikili çok güzel bence😍