Merhaba kızlar 16. Haftadayim. Hamileliğim ile çok şükür şimdilik bir sıkıntım yok yalnız çalıştığım ofisten bir arkadaş soğuk algınlığına yakalandı. Kız iki haftadır hastaydı. Ben ne kadar korunmaya çalışsam da soğuk algınlığına yakalandım. Boğazımda acı ve öksürük vardı .Saglikocagindan hamilelikte kullanabileceğim antibiyotik aldım. Acı geçti yalnız oksürük devam ediyor. Genzimde dolu. Oksururken ciğerlerim resmen kopcak gibi aciyor. Bu durumları yaşayan varmı? Neler yaptınız öneriniz nedir bide bitki çayı olarak neleri tercih ediyorsunuz