Sevgili anneler benim merak ettiğim şey doğum bittikten sonra içini temizleme işlemi oluyormuş galiba ilk olacağı için bilmiyorum duyduğum kadarıyla söylüyorum daha önce bi kaç arkadaştan duydum uyuşukluk geçtikten sonra bu işlem yapılmış ve çok canları yanmış ameliyat yerine basılınca gerçekten böyle mi oluyo sezaryen olma ihtimalim yüksek ve korkuyorum