chaos Kızlar hep evde kendim yapıyordum ama artık göbekten imkansız hale geldi, doğumda yakın, özel bölge temizliği için gittiğiniz hijyeninden memnun kaldığınız kuaför var mıdır
Eserekliruhalim chaos gamze esenlerin hemen bayrampasa tarafinda nes kuafor var ayla abla ben hep ona gidiyorum. Uzakta oturmuyosan gidebilirsin
chaos Eserekliruhalim axis’in orda oturuyorum canım az uzak sanki yarım saat gösteriyor navigasyonda aklımda olsun ama çok teşekkür ederim
chaos Eserekliruhalim merhaba berker bey size çatı muayenesi yaptı mı acaba yaptıysa kaçıncı haftada yaptı az sonra kontrole gideceğim henüz ağda randevumu almadım çekindim bi hadi yaparsa diye 🙈
Eserekliruhalim chaos ben 38+2 yim henuz yapmadi. Sizin kac hafta olmustu. Ben daha once sormustum yapmiyorum erken demisti yarin bana yapar mi bilmiyorum
chaos Eserekliruhalim 34+5im şimdi geldim aynen yapmıyormuş normal doğum olacak aksini düşünme herkes normal doğum yapabilir boyu 1.50 olmadığı takdirde dedi normal doğuma hazırla kendini sakın sezeryanı düşünme dedi rahatladım valla ödüm kopuyor zaten sezeryandan
chaos Eserekliruhalim ah bide bundan sonra haftada 1 kontrol olacakmış ama 10 günü geçmediği takdirde ücretsiz oluyor demi diğer kontrol
Eserekliruhalim chaos evet yani 1 hafta 163 tl vereceksin 1 hafta sadece nst parasi 😊 bana da normal dogum icin ayni seyleri soylemisti ama cogu kisi boyla alakasi yok falan diyo. Benimde normal gozukuyor ve 12 gun kaldi bakalim insallah normal olur
chaos Eserekliruhalim doğum başladığında bi bakar heralde yinede açılmayı kontrol ederken son dk sezeryana dönmese bari rabbim bir avazda kurtarsın bizi