Ser11 bence 1 numara alınabilir herkes küçük diyor ama 2 benim kızıma çook büyük oldu. 80Li paketi bitirdik 12 günde. 2. 80Li pakedimize geçtik. Erkek bebeklere belki mantıklı olabilir ama o kadar da büyük bez kullanmamak gerekir. 2600 kilo doğdu kızım, 3.5 kiloya kadar rahat kullanılır.