Merhaba anneler 34 haftalık ikiz hamileyim şuana kadar herşey normal gidiyordu doktorumuz 36 da alırız demişti geçen cumartesi kontrolüm vardı bebeklerim arası yani kilo farkı baya açılmış 600 gr kadar ve bi bebeğimin karın çevresinin artık gelişemediğini bu yüzden bu hafta içi yani ya yarın ya da Çarşamba alacağımızı söyledi çok üzüldüm ne açılmam ne sancım ne de başka bişeyim vardı şimdi böyle olursa kesin küvezde kalacaklar moralim çok bozuk 😕 bebeklerimin kiloları 1820-2.400