Merhaba arkadaşlar size bir sorum olucak. Son adet tarihimden 3 hafta daha önde olan bebeğimin doğumunun adet tarihine göre mi olması gerekiyor yoksa ultrason haftasına göre doğması gerekiyor. Adet tarihim doğru ilk ultrason kağıtlarından doktorum kontrol etti erken döllenmede yok fakat başına gelen varmı varsa naptınız merak ediyorum.