FidanTRK 11 haftalık gebeyim sürekli uzanıyorum bugün biraz hareket ettim lekem geldi 7 haftalıkkende gelmişti üç gün üst üste düşük iğnesi yaptılar yarına randevu aldım ama şuan çok korkuyorum normalmi bu lekeler