Bulut34 [url=https://hizliresim.com/Ay1PTP][img] Bebegimin cinsiyetini dün ögrendim ogluma oda yapmayı düşünüyorum çilekte bu mobilyayı çok begrndik. Ama beşik yok karyola tarzı yatak acaba bunu alıp birde küçük bir beşik alsam olur mu sizin fikriniz nedir
Cagla_92 Bulut34 bende aynı şekilde montesori yatak aldım dolap ve şifonyeri ile birlikte ayeı bir oda yapıcam. Bide anne yanı beşik aldım yanımda olması için
Zehraaa98 Bulut34 bız de 1 sene yanımızda guzek bı besık alıp yatırmayı daha sonra balhome kids şatolu yatak odası takımını almayı düşünüyoruz hemen oda yapmıcaz yatmıcak cunku cocuk ama ıstersen balhome kıdse bır bak muhtesem😍
Bebislerimiz Bu modelleri bende beğeniyorum partk yatak alabilirsiniz ne zaman yatiracaksiniz burda daha gecse park yatak ⅚ ay derseniz sepet besik işinizi gorur
Bulut34 NurBalli evet Web sitesinde gördük ama bütçeyi biraz aşıyor daha uygun birşey bulalım dedik ☺️🙏