34_21_23 canım ben doktoruma sordum özellikle dedim ki ben ne olursa olsun aldırmayacam ama derseniz erken tedavi için yaptırsan iyi olur tamam dedim yaptırırım ama dersen ki yapacak birşey yok o zaman yaptırmam bana dediği tek şey eğer aldırmamakta kararlıysan yaptırma ve Prof doktor yani diyebilirim Adıyaman’ın en iyi doktorlarından ve özelde çalışıyor kadın diyebilir parası için yaptır ama öyle bir insan değil bende yaptırmadım. Kötü birşey çıksa allah korusun 6 ay kendimi üzüp bebeğimizde üzecektim ne geliyorsa allahtan