Hastane ismi ya da bölüm ismi yazıp arattığımda önce kadın doğuma yönlendiriyordu daha sonra kadın doğuma gitmeyip herhangi bir kayıt oluşturmadan Perinatoloji bölümünden Mhrs den direk randevu oluşturdum ama neyle karşılaşırım henüz bilmiyorum hanlış geldin sen diyip kovada bilirler🙈 randevu aldığım hastaneye ilk gidişim olacak