Asimommm https://imgyukle.com/i/IztnKs Kızlar doktor kızın olucak dedi ve bu ultrasonu verdi ama bunu kime gostersem erkek diolar. Sizce nedir cinsiyeti.?
Xxz Asimommm zaten 1 ay sonra yine çağırmıştır . 16. Haftada gayet net gorursun. Hadi göstermesi detaylı ultrason sırası gelio sonraki randevuda öğrenirsin valla biliyorum ilk aylar bu cinsiyet merakı insanı mahfediyo ama sonra bir sürü zaman var zaten hiç boşuna meraka girme. Ogrenicen naislsa bırak merak etsinler 😀😀😀 çok cici bebeğin maşallah. Ben hiç böyle net goremedim mesela ama 12. Haftada kız dedi yüzde yüz kız dediler en son . Kolay kolay değişmez bence
mercimeginanne Asimommm bana da 3 doktor kız dedi ama çevremdekiler karnıma falan bakıp yok yok seninki erkek diyorlar. Boşverin insanları doltorunuz ne diyorsa o doğrudur :)
EsraUmt merviskii Tam da ben yazacaktım Dr dan daha mı iyi bilecekler çok içine sinmiyorsa başka dr a da gidebilir
Asimommm Xxz çok teşekkür ederim canım birde bugün rüyamda bi yiyecek gördüm onu gördüysen erkektir dediler yine😀 Allahım inandıramadım milleti😀
Zehraaa98 mercimeginanne canım ekşi tatlı olayı gervek mı kıza eksı aşerme olurmuş bulantı cok olurmuş sıvılce olurmul oldu mu sende
Mues Asimommm aynısı bana oluyo ve halada bana his ediyoruz erkeğin olacak diyorlar yaa piskolojimi bozmayın diyorum inanki erkeğin olacak diyorlar çünkü karnımın şekli erkek şekline göreymiş ve hiç şişmedim faln ondan ah ahh😂
Asimommm Mues evet psikolojimizle oynuolar yahu ben kız dediği anda cinsiyeti kabullendim bidaha sorgulamadım doktoru ama onlar doğuma kdar sorguluycak gbi duruyolar😀
EsraUmt Mues Şişmemiş olman kilonun sağlıklı işerlediğini gösterir boşver boş muhabbetler onlar.Erkek olsa belli olır ortada birşey yok😀😄😄
Mues Asimommm evet aynı şekilde bana da söylüyorlar😂 ve dedim ki gittiğim dr da yanılma olmadı evet o dr da yanılma duymadık ama his edıyoruz biz inanmıyoruz diyorlar allahım ya😂gerçekten zor ve insanın aklı karşıyo yA
forever23 Zehraaa98 belirtilere göre hareket etmeyin bence benim erkek hem sivilcem çok fazla hem de ekşi yiyorum sürekli bence pek alakası yok 😇
mercimeginanne Zehraaa98 ben hep ekşi yedim bayıla bayıla hatta ama tatlı da canım çok istedi. Yani belli olmuyor o tatlı ekşi olayı vücut kendinde neyi eksik görüyorsa onu istiyor bence :)) ama bulantılarımı kesen hep ekşi şeyler oldu. Elma mandalina limon gibi :) sivilcem var evet normal hayatımda çıkmazdı şimdi sivilce doluyum :))
Asimommm Zehraaa98 canım bu benm dördüncü kızım olucak ve her kzımda hersey degişikti. Birinde tatlı, birinde ekşi, birinde acı yedim. Sivilce birinde çıktı, birinde hiç çıkmadı. O yüzden artk bunlara inanmıyorum😊
Zehraaa98 forever23 ay benımde ılk hamılelıgım sıvılcelerimi gören kız dıye tutturuyor 😂 Her seyın bası sağlıklı olması tabii ama erkek cok istiyoruz biz de nasip kosmet