Nissanne Merhaba 5+5 haftalık hamileyim. Şiddetli kasık ağrımdan dolayı acile gittim kum düşürüyormuşum bana monurol ve largopen verildi aranızda kullanan var mı acaba?
Nazliakm Nissanne bende de enfeksiyon çıktı sulcid ve fitil verdi doktor kullandım bitti. Yarın tekrar kültür vericem inşallah enfeksiyonum düşmüştür. Sizinde yakın zamanda düşer inşallah 🙏🏻
Nazliakm Nissanne 3 litre su içiyorum günde. Sık sık wcye çıkıyorum. Akıntı rengim açık yeşilden açık sarıya döndü sanırım bir düzelme var sizde çok su içmeye çalısın 🥰
Nissanne Nazliakm evet başladım bugün 😕 yogurt suyuda içiyorum sizde için bi sakıncası yok daha çok bebeği besliyormuş
Gizemceylan Aynı dert bende de var su içmekte de çok zorlanıyorum nedense hamilelikten önce gayet su tüketirken şu an hiç canım istemiyo mide sıkıntım fazla o yüzden sanırım bende korkuyorum tekrar etmesinden çünkü 14. Haftada sancılarım başladı çok korktum
Nazliakm Eymen71 kültür dediğim tekrar idrar vericem kapta 😂 doktorlar hep öyle diyor artık bende öyle diyorum
Eymen71 Nazliakm kulak çöpü gıbı bıseyle alıyolarmıs galıba ama zormu bılmıyorm sızınkı idrar testı bendende alıyorlar hep😞