Merhaba geleceğin ve şimdinin güzel anneleri.
Forumda dolaşırken karşıma hep bebek bekleyen anne adaylarının hüzün dolu yazışmaları çıkıyor, bende okudukça kendimi anımsıyorum. Size kendi hamile kalma hikayemi anlatmak ve belkide size umut olmak istedim çünkü ben o dönem çok umutsuzdum. Evleneli 3 sene olmuştu ve 2 buçuk senedir çocuk deniyorduk eşimle. Belki bu üç sene size az gelebilir ama hayatında kurduğu en büyük hayali anne olabilmek, bir evlat sahibi olabilmek olan bir kadın için yeterince uzun bir zaman. Yaklaşık 10 adet doktora gittim, kimi zaman devlet Hastanesi’ne kimi zaman özel hastanelere ama kimse bana çocuğumuzun olmamasının sebebini söylemiyordu. Evlendigimden beri iltihap sorunu yaşıyordum mantar enfeksiyonum vardı ve bu iltihaptan bir türlü kurtulamıyordum. Ne ilaçlar, ne fitiller, neler denedim ama hiçbiri işe yaramadı. Soğan suları içtim, incirler yedim ama yok ne mantardan kurtulabildim ne bebek sahibi olabildim. Her adet oluşumda ağlıyor rabbime dualar ediyordum. Eşimin sperm testi çok iyi çıkmıştı. Benim tahlillerimde hiçbir sorun yoktu ve geriye sadece rahim filmi kalmıştı. Eğer rahim filmide işe yaramasaydı hiç beklemeden aşılama yapılacaktı. Özel hastanede bulduğum bir doktorla görüştüm ve durumu anlattım. Rahim filmi için gün verildi ve anestezili olarak zerre ağrı çekmeden hsgmi çektirdim. Sonrasında kanamamda kısa sürdü. Ardından bir sonraki adetimi bekledim ama yine hüsrandı. Kırmızıyı görünce hıçkırıklara boğuldum. Tamamen umudumu yitirdim çünkü herkes rahim filminden hemen sonra hamile kalıyordu ama ben yine kalamamıştım. Ardından bir kaç ay daha beklemek ve hemen aşılama yaptırmak istedim. Ağustos ayindaydık ve eylüle kadar bekleyecektim. Ama ne yumurtlamamı hesaplayacaktım ne de ilişkiye girmeye özen gösterecektim çünkü öyle yorulmuştum ki. Sonra ne mi oldu? Ağustosun üçünde son adetimi gördüm ve Eylül ayında hiç dikkat etmememe, hiç yumurtlamamı bile kontrol etmeme rağmen hamile olduğumu öğrendim. Hiç umursamadığım stres yapmadığım bir ay olmuştu. Ayrıca gecikmemistim bile, rastgele test yapmıştım. Demem o ki güzeller güzeli hanımlar, umudunuzu yitirmeyin. Hiçbir zaman ben anne olamayacağım demeyin çünkü olacaksınız. Allah’ın izniyle yavrunuza kavuşacaksınız. Ben şuan 13 haftalığım ve mide bulantıları ile uğraşıyorum ama eminim uğraşmaya can atan başka hanımlar da var. Yitirmeyin gücünüzü de umudunuzu da. ❤️