Seda7 Hcg hormonum 10550.56 çıktı kaçıncı haftada bu değer normaldir acaba yüksek olduğu belirtildi değerin aklıma takıldı bilgi verirseniz sevinirim☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Seda7 som adet trihiniz nedir ona gore hesapliycaksiniz kac haftalik oldugunu
Elbet-birgun-kavusacagiz Seda7 5 haftalik gebesiniz son adet tarihinize gore. Degeriniz masallah iyi cikmis doktora gidip keseyi bebegi gorebilirsiniz
Seda7 Hesapladığımda 5 haftaya yakın çıkıyor peki bu değer ikiz olduğundan dolayımı yüksek yoksa bu haftaya göre normal bir değermi sizce
esraizmirli Seda7 bu ikiz olabilir değeriniz baya yüksek maşallah Allah gönlünüze göre versin inşallah ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Seda7 deger ile ikiz olup olmadigi belli olmaz ultrasonda belli olur sadece ama degeriniz normal cikmis