ecembugra53
Mervensari kızlar sadece kanama veya lekelenme olmasını beklemeyin lütfen, böyle önerilerde bulunmayın nolur, 26. haftada bir anlık başlayan kasılma ve sancıyla korkup hastaneye gittim ve bebeğin başı rahime dayanmıştı, rahmim incelmiş ve belki gitmesem evde kanama veya leke bekleyip önemsemeseydim açılma olabilirdi ve erken doğum yapabilirdim, bebeğimi kaybedebilirdim, çok şükür yatışım verildi ve bi süre kontrol altında tutuldum, şimdi daha iyiyim şükür, erken tedbirle önlendi, lütfen kendinizi önemseyin, ve ağrılarınızı ciddiye alın🙏🏻