Zeynep228 Pco için neler yaptınız,nasıl hamile kaldınız,fikirlerinize ihtiyacım var ☺️ Yeni öğrendim pco olduğumumu,sonuçlarım temiz,adet düzensizliğim yok,kilom 58,küçük küçük 2 yumurtalığımda da pco var,hamile kalmama engel mi ☺️
Kbr12 Zeynep228 canım ben de pco vardı doktor senin çocuğun olmaz dedi 5ay sonra başka doktorun tedavisiyle kendiliğinden oldu psikolojini iyi tut çok etkiliyor çünkü hamile kalmayı
Haticee0393 Zeynep228 bende pkoluyum 4 yıldır yapmadığım hiç bişey kalmadı doktorlar hep olur bekle dene diyip durdu. Benimde adetlerim düzenlidir kilo sorunum yok gebe kalamama dışında bir belirtisi yok yani. En son bu ay tüp bebeğe başladım süreç içindeyim bakalım ne olacak
34_21_23 Tabiki de engel değil. Sizin pko hafif düzeyde sanırım. Pko kafaya takmayın hiç yokmuş gibi davranın. Bende pko hastasıyım 1 senede 2 defa hamile kaldım. Tabi ilki kürtaj olduğu için bir senede 2 defa diyorum
Zeynep228 34_21_23 doktorum tüp bebek yapalım dedi hemen peki neden öyle söylemiş olabilir,teşekkür ederim bilgi için ☺️
34_21_23 Zeynep228 kaç yıllık evlisiniz ve ne kadar süredir çocuk istiyorsunuz ? Yaşınız kaç bunlara istinaden söylemiş olabilir
34_21_23 Zeynep228 daha çok yeni başlamışsınız inşallah en kısa sürede olur. Doktorun tüp bebek demesi biraz şaşırtıcı
Gizemmmmmmkync BEnde tüp bebek tedavisi görüyorum Şu anda. Polikistiğim ama kilo ve adet düzensizliğim yok
Zehraaa98 Zeynep228 benım ılerı düzeydeydı canım cevremde cogu kısıde var ve hepsının en az 3 cocugu var kafana takma