cnntylmz Kizlar selam. Adetime 1 hafta var ama bugun peceteye kahverengi leke geldi acaba yerlesme olabilir mi umutlanmakta istemiyorum basina gelen var mi?
derindemir cnntylmz şu an ezan okunuyor rabbim hayırlı haberi almayı sizede banada nasip etsin bu ay inş🙏🏻
Hatice4270 cnntylmz benim olmuştu adetime bir hafta varken ilk adet oldum zannetmistim sonra baktım leke tarzında geliyor adetime birgün varken test yaptım pozitif çıkmıştı inşallah sizde hayırlı bir haber alırsınız,🙂
cnntylmz Hatice4270 suanda yok bitti galiba adet oldum sandim . Ama Rabbim büyük hayirli habelr aliriz insllah