Ya artık gerçekten bıktım valla tükendim yaa. 5 yıldır denemediğimiz şey kalmadı herşey normal sebepsiz infertilite diyorlar. Bu ay ilk kez aşılama denemiştik oda tutmadı iğnenin 12. Aşılmanın 10.günü beta 2.87 😭😭Allahım isyan etmek istemiyorum ama artık çok çaresizim yaa tüp bebek yaptıracak paramız yok. Allahım bana bi yol göster artık psikolojim çok bozuldu ya