kızlar hamileyken corona olup iyileşen varmı çok korkuyorum eşimin testi pozitif grip belirtileri vardı aynı evdeyiz temaslı olarak karantinaya alındım banada test yapılcak korkuyorum bebeğime bişi olur diye ikili test yaptırma zamanım gelmişti ama karantinadayken onuda yaptıramıyorum zamanı geçmiş olcak üzgünüm çok bu yüzden :(