Cansucasalin Kızlar 33. Haftamıza giricez bugünden itibaren akıntım da artış var ve regl olucakmısım gibi bel ve kasıklarıma hafif agrılar giriyor sanki birden adet olucakmısım gibi yaşayan oldu mu durumu ?
Cnsuyakan Cansucasalin 33. Haftamda aynı ağrılar bende de vardı ve bebeğim kasiliyodu nst de sancım çıktı ama ben hissetmiyordum ciğer geliştirici vuruldu ve serumlar ilaçlarla sancilar kesildi o adet olacakmisim gibi agrida yok çok sukur şuan 34+3 uz evde dinlenmedeyiz
Rabia95 Cansucasalin yalancı sancı muhtemelen 39. haftamdayım az uyuym dedim beni uykumdan uyandırdı demin. Benim ki doğum sancısı da olabilir bekliyorum 🤲🏻
AysuMine Cansucasalin Bebeğin büyümesinden kaynaklı oluyomuş galiba sürekli olmadığı sürece sıkıntı olmuyor diyolar ve bu haftalardan sonra daha da artıyomuş bu tür şikayetler🤷🏻♀️
Cnsuyakan Cansucasalin bende yalancı sancidir diye 3-4 gün bekledim cnm beklememek gerekiyormuş onu anladim istersen bir doktorunu ara
Rabia95 Cansucasalin bilemiyorum kuzum genelde yalancı sancısıyı bide doğum sancısını adet sancısına benzetirler ondan dedim
Cansucasalin Rabia95 doğum sancısı çok şiddetli oluyor diye biliyorum , benımkisi durulmayacak kadar şiddetli değil ağrı var hissediyorum sadece
Cnsuyakan Cansucasalin hayır cnm çok şiddetli değildi ben tesadüfen doktora gittim aslında annem gidicekti dedim ki bende gideyim hafif hafif ağrım var diye normal bir şekilde girdim hastaneye ama yatisim yapıldı birgun kaldm şuanda sancılar için ilaç kullanıyorum çünkü daha erken