Merve_baby Merhaba 20 haftalık gebeyim iki gün önce koltuktan kalkarken sanki karnımda bişey aşağı doğru aktı gibi geldi şuanda bebeğin hareketlerini resmen kasıklarımda hissediyorum böyle bişy yaşayan varmı
ecembugra53 Merve_baby canım bebeği orada hissetmem normal büyüdükçe rahim yukarı çıkacak bebekle beraber 🙂
Merve_baby ecembugra53 sanki daha yukarıda hissediyordum seyreltilerini 🙂biraz Eyfamlı olunca demekki ama yok yinede çok aşağıda geliyor