Tgcycl bence bu ay bir doktora görün, bende polip olduğu için engel oluyormuş ve hsg de görünmedi, klomen kullandıktan sonra polip büyümüş aynı zamanda sağ taraftada cok kücük yapısıklık var ama hsg raporunda hiç bir sorun yok diye yazılmış anlayacağın işin ehli birine gidersen mutlaka sorunu tespit edip ona göre tedavi uygular. Herşey olduktan sonra gerisi nasip kısmet işi. Ama dediğim gibi işin ehli bir doktora tek seferde yaptıracagın kontrol seni rahatlatacaktır. Aylardır pko dendiği için stres icindeyim ama pko bile değilmişim.. yönlendirmelerde çok önemli. Allah nasip eder inşallah.