Merhaba arkadaşlar ben 20 yaşındayım İlk gebeliğim 27+2 haftalığım normalde tansiyonu olan birisiyim ama her zaman kalkmaz ara ara olur yükselir hamileliğimde de aynı durum var başlarda da oluyordu yükseliyordu tansiyonum… Bu aralar 140-80 yada 130-100 oluyor ve fenalaşiyorum bulantı gibi oluyor halsiz kalıyorum sonra normale dönüyor normalde 110-80 yada 120 iyi oluyorum sizce bu durum risklmi doktoruma dansdm bugün ilaca başlattı sizce nasıl yapmalıyım tansiyon yüksekliği olmasın tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 😔😔😔😔😔