Beeenn✋🏻✋🏻 26+2🤰🏻🌸
Hareketleri depremin olduğu gün çok net değildi, birden haberlerde görüp çok üzüldüm. Şiddetli bir deprem vesaire diye. Neredeyse hareket etmedi. Sonra hiç TV ve İnternete bakmadım. Ertesi gün düzeldi. Ama bu haftalarda hareket hala tam düzenli değil. Doktorlar öyle diyor. Ama ben her gün mutlaka hissediyorum. Her saat değil tabi ki. Özellikle sabahları ve akşamları💕🌸