MiranEfeninannesi Kızlar instagramda @bebegoldturkiye diye bir sayfa var. Görsel olarak çok hoşuma gitti. Güvenilirlik ve kalite nedir bilmiyorum. Kullanan, alışveriş yapan, memnun kalan yada kalmayan var mı ? Görünüş olarak çok hoşuma gitti.
Lebis6 MiranEfeninannesi bebegold arkadaşım kullanıyor memnun bebeği 4 aylık sıkıntısı yok hiç bende baby care aldım 41baby care astra safe trio sistem bu modeli canım bunun puseti oto koltuğuda oluyor bilgin olsun biz henüz kullanmadık ama elimize ulastı ürün çok beğendik Düşünürsen buna da bi bak 🤗
S_S Bende gördüm instagramda çok hoşuma gitti ayrıcada fıyatı çok uygun. 2.3bin verılmez bı bebek arabasına dıye düşünüyorum
MiranEfeninannesi S_S Evet bende öyle sonuçta 2 yaşına kadar zaten yürüyecek Allah’ın izniyle binmek istemeyecekler genelde. 2-3 bin bir arabaya verene kadar diğer ihtiyaçları da alınır
MiranEfeninannesi Lebis6 Şimdi baktım ve gerçekten benzer ikisi. İkiside güzel duruyor çok kararsız kaldım 🥰
Lebis6 MiranEfeninannesi Valla bende almadan çok kararsızdım 🤷🏻♀️😂 seni çok iyi anlıyorum dediğim gibi benim ki oto koltuğuda oluyor puseti benim o çok ağır bastı iyikide aldım gelincede bayıldım 😍 bide takip edip bu modeli ben indirimde aldım 1020 TL ya geldi bana ikiside İnan çok güzel ama baby care diyorum ben 🌼