Bayanpanik Kızlar 32. Haftadayım bugün misafirim vardı ağır is yapmadım ama ayaktaydım sürekli diyebilirim. Şu an aşırı bel ve kasik ağrım var adım atarken kasıklarim ağrıyor. Normal mi bu haftalarda acaba? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 😊
YavuzCagan Bayanpanik ayakta kaldıgın ıcın canım bende 1 saat ayakda dursam adım attıkca kasıgım agrıyor bebegm dogum pozısyonunda bıde oda baskı yapıyor ayakda cok kalırsam 32 haftalıgım normal yanı
Bayanpanik Hımm valla bebeğin pozisyonunu nasıl benim bilmem ama normalde akşamları oluyordu zaten de demekki ayakta kaldığımdan
AysuMine Bende 32. Haftamdayım bugün sol kasığımda ve bacağımda ağrı oldu bide vajinama iğne batıyor gibi oldu 2-3 kere normal mi acaba👀
Katibeee Benimde vajinamda ara ara sanki bir ip var ve onu aşagıya çekmeye çalışıyorlar gibi bir agrı yanma oluyor 30 haftalığım