OzgeSahin2 kizlar simdi ben 20+3 gunluk hamileyim .20 yi doldurmus 21 haftalik mi oluyorum yoksa 20+6 bitince 21+0 olunca mi 21 haftalik oluyorum😀😀
sinber OzgeSahin2 20 bitmiş 21 den gün almış oluyorsun ama biten hafta söylendiği için 20 haftalık oluyorsun
Semabkr OzgeSahin2 20+3 Ken doktorlar bunu 21 diye adlandırıyor sonuç olarak 20 bitmiş 21 in içinde oluyorsun . 21+0 kende 21 diyorsun ama iki üç gün geçtikten sonra 22 diyorsun. Biraz karışmis olabilir 😅
SeymaK Valla ben şuan 17+4üm mesela 17. Haftadayım diyorum kafa karıştırmaya gerek yok evet 18den gün almış oluyorum ama o kadar karışıklık yapmayalım 😂