Kizlar normal dogum yapicagimizda bize ayri biseymi giydiriyolar yoksa kendi kiyafetlerimizlemi doguma giditoruz ona gore mesela alt ust pijama yerine elbise alirim kayinvaldem soyledide emin olamadim alttan muaine falan olur alt ust pijama alma elbise al falan dedi