Elvin_Turkan_ Ben 6 haftalık hamileyim. İkinci hamileliyim. İlk hamileliyimde 4 haftalık düşük yaptdım. yine kanama oldu doktora gitdim 1hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi varmı yokmu. Şimdide az-az kanama oluyor. 😔
ecembugra53 Elvin_Turkan_ canım cok dikkat et uzan süreklş dinlen doktor düşüklül olmasın diye progestan vermesi laxım ilaç verdi mi
06mehtap37 Elvin_Turkan_ düşükteki kanamanız yoğun muydu geçmiş olsun bu arada inşallah bu hamileliğiniz çok güzel geçer 🙏
Mirac0212 Benim 4haftalik gebeyimkeseyi göremedik daha beta 500,4 ilk beta 199du ilk kahve leke geliyordu dün bugün tuvalet kagidina sadece idrara çıktığımda kırmızı köyü pembe kan geliyor doktorum normal dedi yerleşme kanaması olabilir dedi
06mehtap37 Mirac0212 ben de ayni durumdayım sizinle 4 haftalık benim de dün kahverengi lekelenme oldu bugün kesildi sizin durumunuz nasıl
Mirac0212 Biz de daha keseyi göremediğimiz için doktor progestan vermedi yarın sabah tekrar vericem tahlil beta için ilki 199du ikinci beta 500e cıktı bakalım yarın kaç olacak
Elvin_Turkan_ Mirac0212 evet ağrı oldu. Adet sancısı gibi oluyor adet kanı gibi oldu bende sonra kendiliğinden düştü. Büyük bi sancı geldi tuvalete gittim kendi düştü
Mirac0212 Benim kanama felan yok sade kahve lekenleme ama benim beta 199dan 500e cıktı sonra başka yerde verdim 300 birgün sonrada 313 cikti progestan kullaniyorm şuan az az kahve leke oluyor bende anlamadm düşük olsa kanama çok yoğun olur diye biliyorm
Elvin_Turkan_ Mirac0212 betanın inmesi iyi bir şey değil. Bebeğin inkişaftan kalmasının göstericisi ola bilir. Banada doktor söylemişti
Mirac0212 Ben de anlamadm bir doktor bekleyelim tekrar yükselip doğum yapanda var diyor diğer doktor düşmesi lazım diyor😒