Mplt Bir çok bebek arabası baktım bir çok marka denedik ama hepsi için olumlu/olumsuz yorumlar okudum. Görünüş olarak prego marka arabalar çok hoşuma gidiyor ama diğer taraftan o paraya marka Kraft alayım diyorum. Size hangisi veya başka hangi marka ve model tavsiye edersiniz??
Buyrenk İki kızımı 10 sene önce kraftla büyüttüm memnundum taş gibi arabaydı şimdi bende progolarada bakıyorum siyah gold istiyorum bakalım
Acemianne27 Bende Kraft city aldım henüz kullanmadım ama sürüşü felan mükemmel bence Kraft almalısınız
Mplt Acemianne27 nerden aldınız? Fiyat bilgisi paylaşır mısınız. Tutma kolu çift yön olabiliyor mu? Hangi renk 😊
Acemianne27 Mplt e bebek de ve civil de de vardı aynı ürün ama e bebek de 100 tl daha fazlaydı o yüzden civilden aldım. Rengi kırmızı ama hoş bir rengi var ben ortak olması açısından o renk aldım lacivert ve bej rengi vardı
Acemianne27 Mplt bu Arada tutma yeri öne arkaya alınmıyor ama geçiş yerleri var istediğin yere çevirebiliyorsun
elifgenc Ben de ihtiyacıma karşılık bir şey bulamadım, yani olan da çok pahalı. Çift yönlü kabin tipi araba istiyorum 🙈onun dışında içime bir şey sinmeyince şimdilik almamaya karar verdim, zaten kışın doğacak dışarıda çıkmam pek dedim 😬
Buyrenk Bebek arabasının acelesi yok ama puseti doğumdan önce almak istiyorum pusetle arabada takım olsun diyorum bakalım napcam🤷🏻♀️