Defnemella Yenidoğan bebeğim var ve corona oldum geçirenler kaç günde negatife döndünüz ve negatifken belirtileriniz devam ediyormuydu yarın test vericem 11. Günüm sizlerin kaç günde negatife döndü
Kptny Defnemella ikinci bir test yapilmiyo diye biliyorm ama dun öğrendim pozitif olduğumu bende bekleyim cevaplari cok gecmis olsun
Ayca28 Defnemella ben gebelik sürecimin en başında atlattım 16.gün teste gittik negatifti devlet semptomları olmayana test yapmadığı için özelde yaptırmıştık o zaman daha düşük ücretlere yapıyorlardı . Rabbim şifa versin. Tekrar yaşatmasın kimseye göstermesin
Maviss1525 Defnemella Hamileliğimin başında geçirdim ben 6 gün hastahanede yattım 2 hafta sonra negatiftim ama öksürüğüm 2 ay devam etmişti alerjim olduğu için faranjite çevirmişti Allah şifa versin sizede 🌸
Defnemella Kptny ben sağlık personeliyim yaptırıcam yarın normalde yapılmıyormuş ama negatif görmeden bebeğime nasıl yaklaşabilirim böylede çok zor oluyor görmem lazım negatifi
Kptny Defnemella insallah yarın güzel haber alırsın canım bende pozitifim oglum gözümün onunde olup sarılıp koklayamamak oyle zorki Allah yardımcımiz olsun
Defnemella Ayca28 peki negatif olduğunuzda öksürük boğazda gıcık kuruluk falan varmıydı yoksa tam olarak iyileşmişmiydiniz
Ayca28 Defnemella öksürük ara ara devam ediyor bir çok hastada . Bu uzun dönem etkisi deniliyormuş. Teste giderken çok korkmuştum ama güçlü olun ilk gün ile o gün arasında ki farkı hissediyorsunuz . Bol bol gargara yapın sirke su tuz ya da adaçayı gargarası ya da boğaz spreyleri çok iyi geliyor . İyileştikten sonra 1ay naneli şeker kullandım sürekli öksürük gelmesin diye boğazımı nemli tuttum bi süre devam ediyor yani korkmayın Rabbim şifa versin
Kptny Defnemella bünyeden bünyeye degisir sanırım bende koku kaybi var suan o geçince diycem ama negatif oldukdan sonra tat ve koku alamayan cok kisi okudum burda test yapılmadanda nasil anliycaz negatifi bende anlamis degilm
Defnemella ilknirvanam123 ne güzel 9. Gün pozitifti bizim yarın 11 okucak umarım geçmiştir kızımı alabilirim rahatlıkla
Defnemella Kptny biri 24 gündür yok tat koku yazmış şok oldum benim eşim ilacı bitince 3 gün sonra geldi tat koku 4 5 gün sürdü toplamda
Muzeyyenn Ben 14 gün sonra ikinci testi verdim, negatife dönmüştü. Öğretmen olduğumuzu söyledik eşimle o zaman yaptılar yoksa Burda da yapmıyorlardı
Duygusuz Kptny inşallah sürmez bizim Bi akrabamız ın 4 ay digerinin 2 aydan fazla dır hala devam ediyormus cok kötü bişey
Defnemella Maviss1525 bende pnömoni oldum ama ağır geçmedi yinede belirtiler az az var tam olarak geçmesi gerekir mi negatif olması için diye düşünüyorum ama senin geçmeden negatif olmuş inşallah benimde olur yarın 🤲🏻 Sizede çok geçmiş olsun bidaha uğramasın bu lanet hastalık
Betulsgn Defnemella ikinci test verilmiyo ağrıların geçiyorsa iyi hissediyosan iyisindir bende öyle oldu 10günde kendime geldim cok sıvı tüketmek lazım c vitamini d vitamini gibi şeyler tüket geçiyo emin ol
Defnemella Betulsgn verilmiyormuş aynen ama ben vericem yenidoğan bebeğim var 10. Gündede dönmüyor bazen ama karantina bitiyor ve pozitif insanlar sokaklarda böyle pandemi bitmez ki
Betulsgn Defnemella ben şahsen korkumdan zaten kimseyle görüşmüyorum 19gün oldu sanırım toplam cok yakınımdan bulaştı ama geçtiginden eminim ölümden dönmüş gibi hissediyorum kendimi agır gecti malesef
DerinAy Defnemella bebekle nasıl ilgileniyorsun? Yani yeni doğanlarla süreç nasıl gidiyor merake diyorum. Bende 37haftalık hamileyim.
Betulsgn Defnemella bulaşıcılıgını ve ağırlığını kaybediyor zaten cogu insan farketmeden bulaştırmadan atlatıyo merak etme hem bebekler daha güclü ben kızımla hastanede bile kaldım cok şükür hamdolsun bişey olmadı kendine dikkat et sadece