Cigdemyslyrt Kızlar ben şimdi doktordan geldim. Benim kanamalı geçiyor bugünde kanamam oldu. 24 +1 deyim şuan da. Bebeğim 30 cm 650 gram. Doktor normal dedi ama sizde durumlar nasıl acaba biz çok mu zayıf kaldık
Gencanne01 Cigdemyslyrt gayet iyi cuma günü 23+6 ile gittik . 31 cm 682 gr di gayet iyi dedı doktorum
DidemYldrm Cigdemyslyrt bence çok iyi doktorum bana tombik bir bebek olucak demişti 23+6 da 650 gramdı
Cigdemyslyrt DidemYldrm okuyorum bu haftalarda 800 - 900 gram olanlar var. Dedim acaba zayıf mi kaldık. Içim rahatladı. Çok teşekkürler canım
DidemYldrm Cigdemyslyrt 800-900 gram olanların genelde şeker testi yapıyorlar canım şeker varsa Bebek haddinden fazla kilo alabiliyor