Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim. Sol bacağımda ve kalçamda sürekli geçmeyen bi Ağrı ve sızı var. Ne yaparsam yapayım geçmiyor. Hastaneye de gitmek istemiyorum sizce normal mi bu durum. Yoksa gitmelimiyim. Başına gelip baş edebilen var mıydı bu durumla. Şimdiden teşekkr ederim hepinize