Burciin19 Oğlum şubatta doğucak hastaneye götürürken giydirmek için tulum mont tarzı bişey arıyorum bulam var mı acaba 🤷🏽♀️
minnakmina Burciin19 hm’de astronot tulum yada astarlı tulum var onlara bakın içi pamuklu olanlar çok sıcak tutuyor
ecembugra53 Burciin19 içi pamuklu tulum var canım kundaklar var ben öyle aldım sıcacık hem bebek üşümez
honeybooble Burciin19 astronot tulumlar güzel olur canım hm ve lcw de var. Benimde Mart ilk haftası ama emin olamadım alıp almama arasında aslında 🤦🏽♀️
Ttugbatrn Burciin19 benim oğluşum da ocakta doğacak canım mont giydirmesi zor olur bacakları da üşümesin diye peluş kalın bi tulum aldım lcw den bak bu şekilde. Bir de astronot tulumları var ama onlar yenidoğana çok uygun değil bence. Sence bu tarz bi tulum alabilirsin birde battaniye de örttük mü üşümez minnoşlar 😊
pasaklikontess Burciin19 instagramdan iklim bebe de çok güzel ekru 0-3 ay tulum var peluş içide yumuşacık 😊
haziranin25i Burciin19 yenidogana astronot tulum giydirmek zor olur dedikleri için içi Polarlı kundak aldım 🌼
Mervelsmet Burciin19 canım peluş battaniyeyle sarıp çıkartabilirsin mont kullanışsız olabilir birdaha giymesi açısından tabi sen daha iyi bilirsin ben 20 ekimde doğum yaptım hava çok soğuktu kış gibiydi biz öyle yaptık zaten hastaneden direkt arabaya bindirdik sorun olmadı
Tugba78 Bence en iyisi kundak👍 astronot tulumlar daha ileri qylar icin uygun montlari giydirmeside sikinti hastahane cikisi kundqgi+kislik kundaga da sarildimj usumez benimde dogumum subatta olacak insallah erken dogmazsak b3n oyle yapmayi düşünüyorum
sarisu1 Burciin19 hm de 0-3 ay astronot tulum var bende Aralık sonu doğum yapacağım diğer sitelerdeki astronotlar 3-6 dan başlıyor birde e bebekte peluş kundak var aldım çok güzel çıktı tavsiye ederim