SezenFst Canım sanırım uzun zamandır hamile kalmak için uğraşıyorsun. Fazla düşünmemeye çalış psikolojik olabiliyor hiçbir sorun olmamasına rağmen. İstersen eşinle bi tatile çık o arada hamileliği unutursun bide bakmışsın hamilesin bu tip hikayeleri çok okudum oradan biliyorum. Kendim bizzat yaşamasam da 💕 Allah hayırlı zamanda nasip etsin inş.❤ Benimde 2 gün geçmişti yaptığımda pozitif çıkmıştı. Ve benim adetimde normalde oynama olmaz günğ gününe olurum. Ona rağmen bekledim🤗Şimdi 24+2 günlük hamileyim. Allah isteyen herkese nasip etsin Amin 🤲💕