symslmz arkadaşım bana dedi ki ilk 2 ay kullandım sorma, çekmece bekliyor çekiminde iyi gayet güzel avente kalkıp 1000 TL para verme dedi caydırdı valal sonuç bu oldu bende avent bu yeni çıkardığı portatif pembe olanı alacaktım ama güzel çalıştırdım çekişi e baktım elimde güzel onun söylediği de mantıklı geldi sen bilirsin canım benim 🌼