sekerportacalii Kızlar merhaba Haftadayız kızım 3500 kg maşallah🙏🧿 Fakat benim çok ağrım, zorlanmam var. Genital bölge dışında et beninden büyük varisler oldu. Bebeğimin kafası aşağıda ve baskı yaptığı için orda çok ağrım oluyor. İnanın yatakta sağdan sola dönemiyorum😣 Her yerim ödem ve varis oldu😣 Bel kasık göbeğimin ağrısı da var ama nst sancı yok🤦♀️ Ama en zor olanı genital bölgemdeki ağrı acı 😣 Bebeğim sağ sağlim bir an evvel gelir inşallah🙏 4 kgye kadar bekletiyor doktorumuz belki kendiliğinden gelir diye 🤦♀️ Bu kadar ağrı ile hareket etmek çok zor ama Doğumu hızlandırmak adına Öneriniz var mıdır ? 🙏🤰
ecembugra53 sekerportacalii canım bwnde 39. Haftamdayım 40. İçindeyim doktor beni de belletiyor sancı kasılma var acıklık yok diye eve gönderdi bol squat yap yürüyüş hurma yerleri eğil sil gevseme hareketleri yap merdiven in çık sucak duş al
busbus35 sekerportacalii cnm okadar dayanmissin zamanı geldiğinde ferahlicaksin kiltukda uzan yat dinlen bir hafta 😇🙏az sabır annesi ❤️🙏 biliyorum o haftalrda çok agirlasiyor insan
Edizinannesii sekerportacalii hafta olarak önde mi gidiyorsunuz acaba bide eğer öyleyse ne kadar önde gidiyor?
Ayseozerckr sekerportacalii genital varis dışına aynı sorunlar bende de var 🥴 38+5 olduk 1 hafta önce 3600 dü 3800 e kadar yolu var yoksa sezaryeni düşünmemiz gerekebilir dedi dr (boyumdan dolayı 1.55) her yöntemi denedim sıcak su da haşlıyorum kendimi resmen ne gelen var ne giden ağrılar hep yalancı🥴🥴
sekerportacalii ecembugra53 İzmir’de yaşıyoruz deprem oldu 5. Katta oturuyoruz adım atamadım merdivenlerden eşim zar zor indirdi. Hurma yiyorum, sıcak duş alıyorum, Arapsaçı yiyorum olabildiğince eğilip kalkmaya çalışıyorum. Ödem ve varisler beni çok etkiledi 😣
sekerportacalii busbus35 inşallah canım 🙏💜 Allah herkesi sağ sağlim evladına kavuştursun. Hamileliğimden beri herkes Allah kurtarsın diyordu anlam veremiyordum şu an o kadar iyi anlıyorum ki🤦♀️ Az kaldı çok şükür ama normal Doğum istiyorum haftada 300 400gram alıyor. Böyle devam ederse çok zamanımız olmucak. 1 haftamız anca var Doğum için 🤣🙏
ecembugra53 sekerportacalii geçmiş olsun canım Allah beterinden korusun hepimizi bir daha yaşatmasın Rabbim deprem gibi seyleri 🤲🏻❤️ Canım dayan dua et bol inşirah ve inşikak süresini bol oku karnına üfle bal benim de son günlerim bitti doktor müdahale etcek olmazsa bekliyoruz heo dua et Allaha sığın korkma Rabbim bi kolaylığını verecektir canım 💜💐☝🏻☝🏻🤲🏻🤲🏻
busbus35 sekerportacalii boşver söylenen leri zamanı geldimi durmaz o benm 38 haftalık doldu doktor gelmez bebek daha dedi cuma günü pazar günü akşam üstü suyum heldi yani bebek belirliyor 🙏♥️🤔😇 ama emin ol onca sıkıntı herşey doğurduktan snra o gelince kucağına bitior ikinci gebelik benim de ondan biliyorum ♥️🙏 çok güzel duygfu tarifsiz
sekerportacalii ecembugra53 sağol canım benim Allah yaşatmasın birdaha kimselere🙏🙏 inşallah sancın açılman gelir de sağ sağlim bebeğini kucağına alırsın 🙏 herşeyden önce hangisi hayırlısı ile öyle gelsinler🙏 önerilerin için teşekkürler 🙏 duaları bilmiyordum öğrendim sayende 🙏 Allah sayısız razı olsun 🙏
sekerportacalii Edizinannesii yani 37. Haftaya yeni girmiştik 3500 dedi. 1.5 hafta önde gidiyor dedi doktorumuz 👼 şu an 37+4 teyiz
ecembugra53 sekerportacalii ne demek canım ya ben hep dua ediyorum 🤲🏻🌹 amin canım inş Rabbim korusun hepimizi 🤲🏻🌹🌷
Edizinannesii sekerportacalii bizde 3 hafta önde gidiyoruz 37. hafta da çatı muayenesi var kilo alımı düzelir mi bilmiyoruz 37. hafta da bizimki de böyle giderse 3500 u geçer sezaryen olurum diye korkuyorum daa
ecembugra53 sekerportacalii MAŞALLAHH bebeklerimize kızlar 😂😊🧿 hepsi tombulll tosbaga 😂😂😍🧿🧿🧿🧿 Rabbim nazarlardan korusun hepsini inş
sekerportacalii Edizinannesii maşallah 🧿💜 şu an kaçıncı haftadasınız? Normalde bende 37. Haftada çatı muayenesi olacaktım. Ağrılardan dolayı 36. Haftada vajinal muayene ve çatı muayenesi yaptı.
sekerportacalii Edizinannesii maşallah canım 🙏olsun hangi yolla gelirse gelsin sağlıkla gelsin 🙏 güzel bir ortama gelsin inşallah 🙏 bak deprem corona 😣 uyurken bir bakıyorum deprem oluyor yavrumun beşiği sallanıyor aklım gidiyor 😣
sekerportacalii Ayseozerckr maşallah annesi🙏🧿💜 inşallah normal yolla gelirler Allah onlar içinde bizim içinde en hayırlısını versin🙏 Ama bu genital bölge ağrısı acısı çok çok zor 😣
Nezosikra sekerportacalii rabbim yardımcın olsun inslalah canım yanlis anlamada bisey soracağım genital bölgende olan varisler tam olarak neresinde aceba yanlis anlama lütfen bendede var benimde genital bölgemin sag taraginda felaket şişiyor doktorunuz varisler yüzünden sezeryan olursunuz falan dedi mi benimki kesi gelecek yerdeyse normal denemeyiz dedi onun için size soruyorum
sekerportacalii Nezosikra sağ ve sol taraflarda kesi gelecek yerlerde değil canım. Normal doğuma engel değilmiş 👌