Kızlar 16 haftalık oldum. Geçen hafta sağlık ocağından aradılar gelin takibinizi yapıcaz diye benim evime çok uzak olduğu için değiştirmek istedim fakat 3 ay geçmesi gerekiyormuş şimdi değiştiremiyorum.Siz yaptırıyor musun gebe takibi geç mi kalıyorum ben acaba? Evime yakın bir sağlık ocağına gitsem yaparlar mı yinede?