Merhaba kizlar bir konuda fikir alabilir miyim sizden 16 haftalık hamileyim ve şu bı kaç gündür akıntılarım arttı kokusuz kaşıntı falan yok ama çamaşırım da ıslaklık hissedilir derecede oluyor rengi krem gibi ve koyu doktordan daha yeni geldim ve bu durum yeninolustu sayılır biraz araştırdım enfeksiyon mantar falan turu şeyler çıktı karşıma doktora gitmeli miyim tekrar bu konuda kafam karıştı lütfen aydınlatın beni korkulacak bi durum mu bu