prensinannesi53 5+5 haftalık hamileyim bugün acile gittim lekelenme yüzünden alttan muayene etti sadece kese var dedi 1 hafta sonra gel dedi. Böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı? Kese de bebek kaç hafta da gözükür bilen var mı?
Suna4 prensinannesi53 bende 6+5 de kanama ile gtmistim acile bana da kese var bebek yok dedi.icimiz rahat etmedi özele gittik bebeğimiz gayet iyiydi hatta kalp atışını bile duyduk. İnslalah sizin de öyledir devletteki cihazlar pek net olmadığından öyle diyorlar
Sermec27 prensinannesi53 ben de 5+3 haftalık hamıleyım 2 gün önce kese gözüktü 1 haftadır cok az kahve leke geliyor doktorum kese yanında cok az kanama alanı gördü progestan ve duphaston başlattı hep yatıyorum persembe tekrardan gideceğim bakalım kırmızıya dönmediği sürece sorun yok dedi
Aden23 prensinannesi53 7. Haftada görünür. Alttan göründü kalp atışı bende. Bnde de lekelenme oldu. 12 gün sürdü. İlaç da vermedi sonra kendiliğinden geçti.
sinber prensinannesi53 bebeğin şuan görünmemesi normal bir hafta içinde bebeği de kalp atışını da duyabilirsiniz 8-9 hafta arasına kdr normal. İçiniz rahat etmediyse özele gidip muayene okun cihazlar çok etkiliyor acillerdeki görüntü kalitesi çok kötü oluyor