YagmurAnnesi Bayanlar hangi doktora gidiyorsunuz. 32+6 yız. Doktorum başka hastaneye gitmiş. Ben Ceyhun Bey'e gidiyordum Medikal Park'a geçmiş. 😑 Akın Bey'in de Yüzyıl'dan ayrildigini duydum doğru mu bilmiyorum.
Iremtrnn YagmurAnnesi canim bende ceyhun bey'e gidiyordum dedigin gibi medicale gecmis akin beyde uzun sureli tatile cikmis ben su an hafize hanima gittim memnun kaldim acikcasi ama akin bey gelince ondan randevu almayi dusunuyorum
YagmurAnnesi Yüzyıl'ı aradim simdi. Ne yazikki Akın Bey icin Temmuza randevu verebilecegini söyledi sekreter. Benim dogumum zaten Haziran sonu Temmuz başı. Yani istesemde Akın Bey'e gidemiyorum. 😑
YagmurAnnesi Iremtrnn Benim icin Akin Bey cok gec kaliyor ne yazikki. Ne yapacagimi sasirdim valla. Strese giriyorum. 😑 Medikal 2500 tl diyor normal doguma. Arada 1000 tl var. Bebegin başi gorununce doktor geliyor oncesinde ebe ilgileniyor diyorlar.
SerpilzgrBiil Bende Akın beye gidiyorum memnunum ve 25 inde randevum var tatilde oldugunu bilmiyordum
Iremtrnn YagmurAnnesi medical bana gorede pahali geliyor hafize hanimi dusunebilirsiniz gayet iyi ilgileniyor
YagmurAnnesi 32+6 olduk. Bu saatten sonra da doktoru degistirdigimde doktorlar ne kadar ilgilenir bilmiyorum.