Selam kizlar..
Rutin kan testlerinde prolaktin değerim yüksek çıkmıştı 1 ay dostinex kullandim.
En son 1 Ekim’de adet oldum. Yumurta takibi için gittim ve Dr. Progestan verdi bunu 5 gün kullan bırak kanaman olacak o zaman gel klomen başlayacağiz dedi. Ben progestani içtim 5 gün fakat bugunle beraber 8 gün oldu uzerinden hala adet olmadim. Bugün yarın adet olmam gerek hala bir belirti leke kanama vs yok. Kontrole gittim rahim duvarin kalın progestani icip adet de olmadiysan gebiş olabilirsin dedi. Yarın kan vericem. Çok heyecanlıyım..
Adetim progestan yüzünden gecikmiş olabilir mi yoksa hamile miyim kafam çok karışık🙆🏻♀️