Rüya hanım korkmanizi yada endişelenmenizi gerektirecek birşey yok 🙂 bende sizin gibiydim biraz evham yapıyordum. Bulantim olsa niye oluyo olmasa bisemi oldu diye hastaneye gidiyordum. Bu dönemde herkes farklı seyler yaşıyor son 3 ay bulantı olacak sac nedeniyle diyorlar oğlum ultrasonda görüldüğü üzre saçlı ama inan hic midem bulanmadı🙂) şuan böyle hissediyorsun ya yarın hareketlerini tam hissettiğinde bu sefer hareket etmediğinde niye etmiyo diye doktora gidiyosun cunku hepsini yasadim: )) bulantın geçtiyse ne mutlu sana. Kötü bisey getirme aklina