Fatmatt Kızlar bugün çatlatma olalı 8.gün iki gündür test yaptım silik poztif çıktı. İki gündür de yoğun mide bulantısı başladı Yemeklerden sonra daha artıyor 😑
mercimeginanne Fatmatt iğnenin etkisi içgeçmediği için silik çıkıyor malesef. İğne etkisini 10-12 gün sonra kaybediyor. O yüzden acele etme bekle biraz daha. Bulantında kullandığın ilaçlardan ve psikolojik olaraktır. O kadar erken bişey olacağını sanmıyorum
Kbrayldrm Fatmatt iğnenin etkisi 10 günde geçiyor çatlatma iğnesinin içinde az miktar beta hcg vardır o yüzden çıkar gerçek sonucu 12. Gün yaptığın teste alırsın
afrasil Fatmatt 8. Gün tabikide pozitif çıkar en az 12. Gün dene . Hamile olduğun için pozitif çıkmıyor ignede beta hcg olduğu icin çıkıyor . Tüm hamilelik belirtilerini yasamanda normal hem igneden hem psikolojik herkes ayni şeyi yaşıyor zaten
Nusyaa İğnenin etkisi olabilir mi bilmiyorum 🤷♀️ Benim bugün 12.günüm bende olmadı mide bulantısı. 10 gün test yaptım ikinci çizgi silik çıktı 12. Gün yaptım daha da silik çıktı heralde iğnenin etkisi senin pozitif olması normal yani
Fatmatt Kbrayldrm inanın sabırsızlıkla bekliyorum iğneden ilk beş gün sonra yoktu hiç belirti hafif ağrı vardı ama son üç gün çok midem bulanıyor sürekli