Mucizeninannesi07 Merhaba 8+6 haftalk hamileyim.doktorum ultrasonda gebeliğin 7+6 olduğunu 1 hafta gec döllenme olduğunu söyledi.Bundan sonra takibi neye göre devam edicek?başına gelen varmı?
Babyy1S Mucizeninannesi07 siz adet tarihize göre hesaplayın her zman. sonraki haftalarda bebeginiz buyudukce o açığı kapatıyor kapatmazsa 1hafta geriden hesaplama yapılır mesela benm ki erken döllenme fakat bebegim 10 gün önde gidiyor ama doktor adet tarihini baz alıyor normal yani ileri geri oynaması