Kızlar bir derdim var, hastaneyle ev arası 20 dk ama trafik olursa 1 saat sürebilir (İstanbul’dayım), ben de evde ebeyle süreci geçirip doğuma yakın gitmek istiyorum hastaneye. Merak ettiğim şey şu aslında 8-9 cmlik bir açıklıktan sonra ya da tam 10 cmlik açıklık olduktan ne kadar süre sonra doğum gerçekleşiyor, tecrübesi olanlara soruyorum tabi bunu :) inşallah yanımda ebe olacağı için kendimi güvende hissediyorum tabi ama yine de dün canım sıkıldı buna uykum kaçtı 😞bir de hastane anneme yakın bu hastaneyi seçerken annemden geçme düşüncesi vardı doğuma ama şimdi kendi evimde daha rahat edeceğimi düşünüyorum, eşim de bu hastane tercihinden dolayı şimdi bana biraz sitem ediyor. Asıl canımı sıkan da bu :(