Kızlar tansiyon düsüklüğü olup doğumda bi sıkıntı yaşamayan var mı🤔başima bela oldu mübarek😒evden ne zaman ciksam tansiyonuk dusuyor bugun sancim var diye hastaneye gideyim dedim 38 haftalığım çatı muayenesi falan yaptı nst’ye bağladı bi anda tansiyinum düştü 6 ya 5 oldu😒napicam bilmiyorum doktor bi sıkıntı olmaz diyor ama 🤷♀️