gupsemnur Buyrenk aynen benimde iki kızım. Var biri 12 diğeri 10 yaşında. Şimdi üçüncü bebeğim oğlum olacak nasipse
Nezosikra Buyrenk benimde üçüncü canım biri 7 yaşında biri 5 yaşında iki kizim var suan 36 haftalık üçüncü kızıma hamileyim inslalah rabbim hepimize sag salim sağlıklı bi sekilde kucagimiza almak nasip etsin inşalalh 💕🤗
BerraOmer2021 Fmh_04_ evet ama benim biraz peş peşe oldu en büyük kızım şuan 2.5 yaşında, oğlum 10 aylık ve 10 haftalik hamileyim 😂
PapatyaaKokulumm Fmh_04_ ikinci gebeliğim sürpriz oldu 🤗 bebeğim daha küçük bakalım neler yaşayacağız 😌
MinikRC Fmh_04_ 3. Ye hamileyim sanıyordum bu sabaha kadar ama adet oldum sanırım 👧🏻 👧🏻 Belki seneye bu zamanlar 3. Geliyor diye post açarım
SerpilAVCI Fmh_04_ İkinci Bebeğim. 19 aylık bir oğlum var 💙. şimdi de 38 haftalık kızıma hamileyim.🤲🏻💞
Sahika8989 Fmh_04_ ikinci ve kiz 🤦🏼♀️ cok yaramaz teyzeleri bu kiz hapire kasiklarima vurup duruyo aglicam bigun agridan 😂